ما هي افضل العملات في الايام القادمة

Btc
Shiba
Trx
Ethereum
Bnb

لا شيء هنا هو نصيحة مالية. مجرد مجموعة من المعلومات والآراء من رجل مصاب باضطراب فرط الحركة ونقص الانتباه

BTC - يقول البعض إنه يتطلع إلى حد أدنى 3x في الاتجاه الصعودي القادم (حدث ما بعد النصف). بعض المتشككين أكثر انتباهاً للشركات التي دفعت للحصول على موافقة هيئة الأوراق المالية والبورصات على صناديق الاستثمار المتداولة في البيتكوين. بشكل أساسي الشركات التي تسببت في انهيار سوق الإسكان في الولايات المتحدة، بالإضافة إلى بعض المسؤولين عن التلاعب المزعوم بالأسهم خلال فقاعة الدوت كوم. إذا كنت تريد الاحتفاظ بالبيتكوين، فمن الأفضل أن تمتلك أيديًا ماسية لأن البنوك الكبرى التي تدعم صناديق الاستثمار المتداولة تشوه عملة البيتكوين علنًا باعتبارها عملة مزيفة، بينما تستثمر مبالغ هائلة في معدات تعدين البيتكوين. ستكون BTC رحلة برية حقيقية قريبًا. لن أتفاجأ برؤية مكاسب هائلة بالإضافة إلى كميات هائلة من التلاعب لدفع الناس إلى البيع.
Shib- استثمار صغير نسبيًا يمكن أن يصنع مليونيرًا بحركة تصاعدية صغيرة. القضية تحتاج إلى شيء ليتحرك. ما هو هذا المحفز لا يزال مجهولا. لديهم بعض مفاهيم اللغة الثانية المتميزة التي لم يتم نشرها بعد. يموت يوميًا آلاف العملات المشفرة التي كانت لديها فكرة عظيمة. إنهم يتقدمون للأمام ويوسعون أفقهم وهو أمر نبيل في حد ذاته. يخشى البعض أنهم يفعلون الكثير ببطء شديد، والبعض الآخر واثق من لامبوس قريبًا. أنا شخصياً أحب أن أرى جميع حاملي الشيبة يضربون الحرية الاقتصادية (وليس حاملاً للشيبة أيضاً)
TRX- أنا لست على دراية جيدة بالأمر، لقد كان على رادارتي وأتحرك باستمرار للأعلى طوال الوقت. إنه يؤلمني في كل مرة أنظر إليها. يؤسفني أنني أعتقد أن لا أحد سيحترم العملة المشفرة المسماة Tron.
Eth- أيضًا جزء من موافقة هيئة الأوراق المالية والبورصات على صناديق الاستثمار المتداولة. أعتقد أن إيث هو البطل المجهول الذي كان أمامنا طوال الوقت. لن يذهب إلى أي مكان. المزيد والمزيد من المعاملات تعتمد على الأخلاقيات للغاز. Eth هو imo مقوم بأقل من قيمته الحقيقية. أعتقد أن Eth هي العملة المشفرة التي كان الجميع ينامون عليها لسنوات. الكشف الكامل عن السلسلة الأساسية للإيثريوم، فهي بطيئة وبطيئة وفقًا لمعايير اليوم، ويعتقد البعض أن هذا الاتجاه الصعودي القادم سيكون آخر اتجاه صعودي كبير في الإيثريوم.
BNB- لقد أثار أدائها إعجاب معظم المتشككين منذ إطلاقها. لقد ظهرت عملة BNB من العدم بفكرة قديمة تم تنفيذها مليون مرة بالفعل في مجال العملات المشفرة. ثم تطوروا وتحولوا إلى قوة. إنهم يحصلون على دعم مجنون من بورصات DEX وCEX. لديهم عدد هائل من المشاريع في سلسلتهم والتي تستمر في زيادة قيمتها وفائدتها. إنه مفهوم أولي قديم لكنهم ينفذون بطريقة أفضل من معظمهم.

Nothing here is financial advice. Just a bunch of info and opinion from a guy with ADHD

BTC - Some are saying is looking at a 3x minimum in the upcoming bull run (Post halving event). Some skeptics are more alert to the companies that pushed for the SEC approval for BTC ETFs. Basically companies that caused the US housing market collapse, as well as some responsible for allegedly manipulating stocks during the dot com bubble. If you’re going to hodl bitcoin better have diamond hands because the major banks backing the ETFs are publicly smearing BTC as a fake currency, while investing massive amounts in BTC mining equipment. BTC is going to be a wild ride real soon. I wouldn’t be surprised to see massive gains as well as massive amounts of manipulation to get people to sell.
Shiba - a relatively small investment can make a millionaire with a little upward movement. The issue it needs something to get it to move. What that catalyst is, still unknown. They have some outstanding L2 concepts that haven’t been deployed yet. 1,000s of cryptos die daily that had a great idea. They are moving forward and broadening their horizon which is noble in itself. Some fear they are doing too much too slowly, others are confident for Lambos soon. I would personally love to see all shiba hodlers hit economic freedom (not a holder of shiba either)
TRX- I’m not too well versed in, its been on my radar and consistently moving upwards the whole time. It hurts every time I look at it. My regret is thinking no one would respect a crypto named Tron.
Eth- Also a part of the SEC approval for ETFs. I think eth is an unsung hero that’s been in front of us the whole time. Its not going anywhere. More and more transactions rely on eth for gas. Eth is imo extremely undervalued. I think Eth is the crypto that everyone has been sleeping on, for years. Full disclosure Eth base chain is clunky and slow by todays standards some think this next bull run is going to be the last great uptrend in Eth
BNB- Its performance has impressed most skeptics from its launch. BNB sort of came out of nowhere with a stale idea that’s been done a million times already in crypto. They then evolved and morphed into a powerhouse. They are getting insane support from exchanges DEX and CEX. they have an immense amount of projects on their chain that keep driving up its value, and usefulness. Its a stale initial concept but they are executing way better than most.

VoskCoin of course c;